A good night!

Detta har verkligen vart en utmanande kväll! Arbetspasset började i kaos, och jag vet egentligen inte vad det var som orsakade det. Men tänk att 40 tjejer är halvt freakade samtidigt, det räcker för att det ska bli... smått kaotiskt.
När jag som mest satt och längtade efter en lugn kväll på sjogarp kommer Jennifer och säger att jag ska vara själv med halva gruppen tjejer, eftersom bussen var sönder och de behövde ta tjejerna i två omgångar till ungdomsmötet.
Ehh... jaha... Jesus Jesus är ungefär vad som går i mitt huvud såna stunder.

Men det gick verkligen över all förväntan. Och när vi kom hem, fortfarande ensam med drygt 20 tjejer, så gick det s å  h i m l a  b r a. De liksom...skötte sig, krånglade inte... De bara var duktiga. Och var i säng klockan tio.
Dessutom fick vi supermycket beröm av en i personalen som annars inte är så frikostig med det, jag fick en godnattkram av en tjej som jag aldrig kramat eller sett krama någon, fått höra saker som "jag är såå glad att ni är här. Ni gör det mycket roligare", och att jag verkligen är en auktoritet (och att jag har blicken, koffe:])

This was a good day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0