Happy easter!

Yes, påskafton idag. Har inte firats på traditionellt vis, eftersom vi är lite i fel världsdel för det. Denna påskafton började med promenad och springtur, och sedan enn lördags- och detärpåskaftonochdåätermangott-frukost på morgonen (bagel med spenat, keso, avocado och valnötter, och gröt med ananas och jordgubbar).
I övrigt spenderades dagen  alldeles för länge i den varma sommarsolen, och det rekommenderar jag inte.
Framåt eftermiddag/kväll skapade vi påskkänsla så gott det gick genom att måla och äta ägg.
En himla bra dag.


Nån hade problem att hålla ögonen öppna...


...


...


... och på datorn finns ungefär 7 likande bilder. vi höll på att dö av skratt.


mitt fina ägg med ett självporträtt, där jag håller mina frukter och nötter jag fick i påskkorgen av elina <3


åh vad skönt. himla smart att ligga fyra timmar i solen med vinterblekhy.
Heja ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0