Lekkväll

Igår hade jag o Elis en liten favorit i repris. Vi hade lekkväll med tjejerna, var såå roligt!
Körde svenska klassiska lekar, fruktsallad med medflytt, hattleken och hela havet stormar.
Tjejerna skrattade så sjuuukt mycket; "THIS IS THE FUNNIEST GAME EVEEEER!!"
Jag blir så varm i hela mig när jag ser att de skrattar och har roligt.
Många (för att inte säga alla) tjejerna är här och jobbar och kämpar med saker, vilket såklart betyder att livet inte är så lätt. Att då få komma och ge lite ljus, glädje och hopp måste vara bland det bästa som finns. Än en gång; tack Jesus...


lyckliga tjejer <3


fina elina o jag. the greatest team!
(som bilden talar om så är vädret som vanligt varmt (därav aningens röd ton i huden), och blåsigt (se e:s lugg))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0