Ida, Ida och Ida (Ida ljus, Ida mörk och Bommen)

jag vet inte varför, men just ikväll fick jag en saknadsvåg över mig.
saknar alla mina underbara syskon från götabro sådär fasligt mycket. efter att ha tittat på endel bilder från hösten och våren fick jag sluta för klumpen i magen bara växte och växte.
särskilt mycket saknar jag mina idor.
ida, ida och ida, jag tror inte det kan bli mycket bättre.


kärlek vid första ögonkastet


ida och ida


En helt vanlig bild. Troligtvis tagen när vi
1. Gör oss iordning en vanlig morgon
2. Gör oss iordning för nån typ av festkväll
3. Gör oss iorning för sängen.
Minns inte riktigt, eftersom man inte kan räkna de gånger jag vart i deras rum och gjortr allt jag ska istället för mitt eget, och trycker ihop mig med mina två systrar vid samma spegel, fast jag har en egen.
Det är kärlek det.


Tack finaste finaste ni för att ni kommit in i mitt liv och tagit mig med stormvind.


Kommentarer
Postat av: Josefin

WOW! vad brun du har blivit Ida! :)

så satt jag igår och tänkte att jag hade blivit lite brunare, men jag är ju en blekis jämnfört mot dig :o

saknar dig !

2010-04-16 @ 07:21:24
URL: http://heinevik.bubbleroom.se
Postat av: ida

Ida! Va underbar du är! Du är SÅ underbar på alla sätt!, du är också så fantastisk rolig! Jag sitter och skrattar för mig själv när läste det du skrivit här! hahaha PUss

2010-04-17 @ 13:18:57
Postat av: evelina

bruun du är!

2010-04-18 @ 15:36:51
URL: http://seizethemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0