när man inte har nåt bättre för sig

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
"När Jesus avslutat detta tal bröt" (NT)

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt headset

Vad var det senaste du såg på tv?
oj, ett tag sen... var den 20 februari, en deltävling i melodifestivalen hos anderssons i täby

Utan att se efter, gissa vad klockan är
19.33 (19.39)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
fåglar, takfläkten och "sing my love" med kim walker (veckans hetaste tips)

När vad du senaste utomhus och vad gjorde du då?
en halvtimme sen. Kvällsromenad, situps och vilan i gräs

Vad tittade du på, innan du började svara på det här?
min kvällsmat

Vad  har du på dig?
shorts och baggeytröja

Drömde du något i natt?
ja... men har glömt vad.

När skrattade du senaste?
sisådär 20 minuter sen, med miss jamie

Vad finns det på väggarna i rummet där du är nu?
kort på alla teamen i klassen (indien, tjeckien, NY, afrika och västerås)

Har du sett något konstigt på sistone?
en jättekonstig fågel igår

Vilken film vad den senaste du såg?
while you sleep

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
oj. har egentligen inget såndär dröm.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till
att jag är supernkusslig med vissa saker. typ att frukten till frukosten (som jag helst vill ha en halvtimme till) måste vara skuren på ett visst sätt, annars blir jag på dåligt humör. och om det så bara blir tre 1x1 cm stora äppelbitar över så sparar jag dem till nästa dag.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
att den blev rättvis (där var jag smart! för i det ingår en hel massa).

Tycker du om att dansa?
ja

Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka. Vad får hon heta?
amaya
Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han få heta?
vidar

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
jaa. bor ju för en period i usa nu, så annat vore ju konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0