Tacksam

Jag känner mig bara så tacksam.
Idag har det, än en gång, uppenbarats för mig hur oförskämt bra jag har det.
Jag har familj som älskar och saknar mig, och som ställer upp i precis alla lägen, vad än det gäller.
Jag har vänner som varje dag talar ord till mig som andas kärlek och saknad.
Jag har fått ett vackert brev och foto från Sverige.
Ett långt mail från mormor låg i inkorgen, och hon gör mig alldeles rörd. Kan tänka att det inte tog tre minuter att knåpa ihop det.
Om två dygn kommer jag befinna mig inom en meters avstånd från Kristoffer, och spendera en hel vecka med honom.
Och framförallt har jag en Jesus som jag blir kärare och kärare i för varje dag, och som jag får lära känna mer och mer. Jag får vara i USA och se honom förvandla liv, och leda människor från mörkaste dal till sitt ljus och till ett nytt liv.

Jag är bara så så tacksam.

http://www.youtube.com/watch?v=3Q-yM4QCIek
Detta måste vara bästa låten att beskriva hur jag känner, och som ger mig mest glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0