Vart tar tiden vägen...?

Vart i hela friden tar tiden vägen? Som jag sa till Koffe igår så har det gått över halva tiden (inte i barnaväg). Det är helt crazy!! Om fem veckor är jag hemma i Sverige igen :S

Igår var vi, som varje torsdag, på IHOP - international house of prayer. Deras historia är riktigt häftig. En församling som startade för inte allt för längesen, och i år är det tionde året som de har bön och lovsång 24/7. De har dessutom väckelsemöte varje tisdag, torsdag, fredag och lördag, mellan 18.00-24. Guds närvaro är verkligen stark och människor blir helade gång på gång, varje dag. Häftigt att med egna ögon få se människor som inte kunnat gå börjar gå, böjda ryggar rätas aeller döva öron öppnas. Och att det är min pappa som fixar´t, det är riktigt riktigt stort.

Idag har jag o Elis jobbat 7-12.30 och det gick finemang. Sedan lite löpning till Mia och Klara, och sen har vi vart iväg i diverse affärer. Walmart, HyVees, Target... Riktigt fin dag! Nu ikväll blir det film, grönsaker och dip, och annat göttit ur det mer amerikanska skafferiet.


Såhär ser 87% av matintaget ut.


....men det blir ju också endel annat. Som bredbar marshmellows tillexempel.



Kommentarer
Postat av: evelina

iden med bredbar marshmallow är ju asskickin'. sjukt bra idé..

2010-04-04 @ 18:41:28
URL: http://seizethemoments.blogg.se/
Postat av: ida

eller hur!? värt säger jag.

2010-04-05 @ 05:04:33
URL: http://idastinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0