Dirty Don

Efter en fantastiskt bra gudstjänst i evangel temple kansas city, så gjorde jag och elina ugnspannkaka.
det är riktig söndagsmiddag det.

Efter maten bestämde vi oss för att gå till Dirty Don. En mycket lustig affär som ligger ca 40 minuter gång härifrån. Jag vet inte vad man skulle kunna jämföra denna affär med hemma i Sverige. Tänk dig ett gammalt lager där du kan fynda allt möjligt. Alltså, allt möjligt. Från scrapbooking till skottkärror. Och allt r sjukt billigt.
Vi slog på stort och köpte bland annat 2.5 kg havregryn, eftersom vi äter det sisådär 2 gånger om dan. 2 dollar.

På vägen dit gick vi också en stund på den judiska kyrkogård som är på vägen. När vi kom till slutet av den (den är stor), så upptäckte vi att det grindarna där nere var låsta. Tog ett lätt skutt(?) över stenmuren. (Förlåt för ickevisad respekt).


 
Nån tog det smidiga ickeläskiga(?) skuttet.


När ni ser hur högt det var jag var tvungen att hoppa ner för,
så har man ju förklaringen föregående bilds min.



Ketchupchips, någon?


Popcorn med toffee, en dollar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0