God blesses (me and Elina in) America!

Oj oj, vilken välsignad dag.

Jag och Elina bad igår om att på smidigare sätt kunna ta oss iväg från centret, eftersom det känns besvärande att det alltid måste vara nån som kör oss och som står och väntar när vi handlar/tittar/lever.
Idag sa miss Jamie att vi kunde åka med henne till en mall i veckan(!), och idag åkte vi med henne till Walmart, medan hon själv tränade på gymet i dryga timmen.

Jag och Elina har också diskuterat hur vi kan dra ner på matkostnaderna, eftersom vi gör all mat själva.
Tror ni inte att självaste Gud hör bönen, och att vi idag erbjöds att gå ner på lagret hä på centret och ta vilken mat vi ville, och får göra det resten av vår vistelse här.
Dagen har helt enkelt varit fantastisk. Tjejerna har skött sig galant, mat har funnits på bordet, två tröjor har inhandlats för 8 dollar, krokusar tittar upp överallt, och Gud är bara GOD!

Dessutom har Walmart hyllmeter efter hyllmeter med enbart choklad. Den hyllan ska jag beta (bita, hehe) mig igenom någon gång.

Nu har dagen avrundats med 50 minuter på löpbandet i konstant uppförsbacke och jag är redo för dusch och säng.

Natti!


Nån galen chokladnörd har hittat hem.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag hade gärna joinat dig vid hyllan.

2010-03-09 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0