statusuppdatering.

varning för långt inlägg.

men jag har insett att jag inte uppdaterar så mycket om hur jag har det här borta.
därför använder jag mig av vår veckorapport och skriver om lite delar från den.

Fortfarande är läget under kontroll i det stora landet.
Miss Jamie som skadade ryggen för nästan två veckor är nu tillbaka. (En av tjejerna fick ett raseriutbrott och Miss Jamie försökte förhindra henne att slå sönder allt i huset, men skadade då ryggen ganska allvarligt.)
Dock ser hennes arm nu zombiattackerad ut efter ett annat utbrott av en annan tjej som började så att säga gnaga henne i armen. Men än så länge har jag klarat mig...

Men jag och Elina trivs bra på centret. Det kommer många nya tjejer (6 stycken sen vi kom hit), och centret kan inte ta emot fler nu, eftersom det är fullt med 40 tjejer. När det kommer så mycket nytt folk bidrar det till en rörig stämning och lögner och manipulation förekommer mest hela tiden.
Det är ju bland annat därför de är här, ändå är det svårt att inte ta illa vid sig när de ljuger en rakt i ansiktet. Antar att det är för att man inte är van vid det, och det kan man ju iförsig vara tacksam för.
Men som sagt, får försöka tänka att det är en av anledningarna till att de är här och att de gör det mot alla i personalen.

Men nu längtar jag och Elina längtar väldigt mycket till Mrs(!!) Jinette (vår handledare) kommer tillbaka från sin smekmånad. Hon är så bra på alla sätt och vis. Uppmuntrande, disciplinerad, konsekvent, rolig... Ja, allt. Så på måndag blir det fest!


Och idag ska vi iväg på en väldigt spännanade sak, mer om det sen...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0