Svea rike

För nästan en vecka sedan landade jag och Elina i Sverige igen. Men kan ju inte förneka att jag saknar människorna och arbetet i USA...
Nåväl. Första helgen spenderades i stockholm med pojkvän, vänner och familj. På måndagen var jag som ett litet bar, hur sprallig som helst över att få träffa den bästa vännen jag vet, evelina.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag tycker om henne. Det finns ingen som får mig att skratta mer, flippa så totalt, och som samtidigt förstår mig så otroligt bra, och som alltid vill lyssna.
Utan henne, vad vore jag då?

Senaste dagarna har spenderats på Götabro. Och som det säger sig självt, så var det glädje när man åter igen fick komma samman med 25 syskon man levt tätt intill under hela hösten. Och alla har såå mycket att berätta.
Fantastiskt.

Men; bloggen har nog gjort sitt för ett tag framöver, så nu kommer den nog ligga på is inom närmsta framtiden.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0