Semester!!

Jag har hamnat i vad som kan liknas vid paradiset.
Efter fyra dagar på safari, med lejon och flodhästar som hörs utanför rummet om natten, drog vi vidare till mombasa. Det är så sjukligt gött här, 30-35 grader på dagarna. Vi kör all in, och har all inclusive.

Så nu består dagarna mest av sol, hav, vattengympa, löpturer, poolbad, häng och en himlans massa mat.
Maten är det som gör mig lyckligast! Jag är salig varenda måltid. På riktigt så vet jag inte när jag senast uppskattade mat såhär mycket. Det är buffé tre gånger om dagen, och en massa frukt och grejer däremellan. Blogguppdateringen ligger dock lite på hyllan, som ni märker..

Nu är livet bra fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0