Vad händer!?

Då var det gjort!
Nu har jag sökt till höskolan för i höst. Så konstig känsla! Jag tror det är tredje året jag söker, men tidigare har jag mest haft det som en backup-plan. Det har aldrig känts som att det varit läge att plugga. Men nu är jag sugen!
Men idag pirrade det i magen och hjärtat slog dubbelslag.
Jag var till och med tvungen att ge upp en illtjut när jag klickade på "Skicka".
Jeeeesuuuus!
Jag, Ida Kristina Linnéa Bohm, har för första gången inte panik-känslor inför kommande läsår.
Detta händer ju inte?
På nåt sätt känner jag mig sjukt lättad. Som att jag har tio kilo mindre på axlarna.
I första hand blev det Sjuksköterskeprogrammet på Sophiahemmet Högskola i Stockholm(!!?!?!) (Jag chockar mig själv), för att sedan läsa vidare till barnmorska.
Livsval.

Jaa. Vad tror ni om detta? Kan barnmorska vara något för mig? Skriv gärna! (Men bara om du tror att det är en bra idé.)
Tar med tacksamhet emot pepp och uppmuntran angående detta!

Nu måste jag ut och springa av mig.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Helt fantastiskt val Ida!! Love em

2012-04-02 @ 21:34:05
Postat av: Lina

Det kommer bli hur bra som helst!! Syster Idis! Tror verkligen du kommer trivas och hösten kommer bli fenomenal!! Tusen kramar!

2012-04-04 @ 13:32:45
Postat av: mln

Grattis till ett bra val. Du får ta över då jag slutar som barnmorska. Kram

2012-04-07 @ 07:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0