Bråda dagar

Senaste dagarna, och kommande dagar, blir det nog mindre uppdatering här på bloggen.
Det händer dock desto mer i verkligheten.

Torsdagen var en fullsmockad dag med lektioner, träning, skype-samtal och bakning.
Fredagen spenderade jag på ett biltak på safari. F a n t a s t i s k t. En god vän till mig har flertalet gånger berättat för mig hur underbart det är att åka bil om man sitter på ett biltak. Särskilt utomlands. 
Och jag kan inte annat än hålla med. Det är som att man är ett med hela naturen. Fredagen var verkligen en fin upplevelse.
OCH, framför allt, så kom min fina vän Hanna hit igår, och ska vara här i fyra dagar innan hon drar vidare till Tanzania för att jobba på ett barnhem. Den tjejen gör mig så glad, att få ha henne här i flera dagar är verkligen en förmån.

Så närmsta dagarna står promenader, resturaction garden, poolhäng, melodifestivalen, restaurangbesök med norrmännen, och gudstjänst på schemat, än så länge.

Dock återkommer jag på tisdag med uppdatering.
Tack att ni följer mig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

2012-02-25 @ 14:09:29
Postat av: Anonym

Tack för att du ger oss möjlighet! Men jag utmanar oss alla att ge lite mer tillbaka. Kommentera mera!

Mamma

2012-02-25 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0