Födelsedag!

Igår inledde Lina sitt tjugoandra år i livet, vilket givetvis firades med pompa och ståt!
Födelsedagsbarnet har taggat sin födelsedag i närmare en vecka, och vi andra har hängt på.
Dagen innan skrev Lina upp dagordningen för hennes födelsedag, så att vi alla skulle veta vad som gällde.



Dagens schema. Kvällens "Jag har aldrig..." var en lite kristnare version.


Maaaaaat!


Födelsedagsbarn och David


Sara och Emelie


Mia, Jon-Erik och moi


Victoria med okänd man. Eftersom hon klämt ut en unge, så tycker jag
hon kan vara med på ett hörn...



...men främst eftersom jag efter gårkvällens middag identifierade mig själv
med henne och alla andra höggravida kvinnor.


En mycket bra dag.

Kommentarer
Postat av: mln

..och dagen till ära bar du en mörkblå royalistisk klänning. Kram på dej!!

2012-02-24 @ 05:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0