HIMMELSKT!

Denna dag var det FEST! Lucy, en av tjejerna vi lärt känna fyllde år igår. Så vi slog på stora trumman och bakade långplåt med kladdkaka. Jag är inte den mest sötsaksälskande varelsen som spatserar här på jorden, men oj vad jag cravat choklad sen vi kom hit!!

Så vi åkte och handlade och rockade loss i köket. Efter en hel evighets väntan (en eftermiddag), var det dags att inta skönheten. H i m m e l s k t!
Det är alltid trevligt att ha gäster, men jag måste erkänna kladdkakan var huvudpersonen för mig igårkväll.


Redo för kladdkaka!



SJUKT GÖTT!



Härligheten breder ut sig. (Kan inte kolla på denna bild utan att salivet
tredubblas i munnen...)

Dessvärre glömde jag att fota själva festen. Det säger väl också lite om vad mitt fokus var denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0