Safari, babe!

I fredags begav vi oss ut på vår första safari. Fantastiskt vackert.
Största delen av tiden satt jag på biltaket, och det var sååå härligt. Vi lyckades se tre av The Big Five;
Lejon, noshörning (eller enhörning, som David råkade säga till vår guide), och buffel.

Vi åkte tillsammans med vår guide Salaash som vi också ska på en fyra dagars safari med i mars, på vår väg ner till Mombasa. Riktigt kunnig och skön kille!


Morgon i Afrika.


The gang taggar!


...


Kall Afrikamorgon. Skulle behövt ungefär tre lager kläder, men
körde istället på ett. Orutinerat av någon som ständigt fryser.


...


...


Ett av de fyra lejon vi såg. Mäktigt.


...


Mitt älsklingsdjur!!


Glada tjejer på biltaket.

Tack Gud för att du skapat så många fina, fula, roliga och konstiga djur!


Kommentarer
Postat av: Michael

Ida

vilka härliga bilder, så mäktigt det kan vara - kommer ihåg min safari i Krueger Park, känslan när man ser djuren ströva fritt är häftig!



Gör mig glad att se Dina glada miner och blick på jag tror alla bilder, vill tro att Du njuter av livet just nu! "Då viiilll jaag leva", s a s......



Kram

M

2012-02-27 @ 16:32:46
Postat av: ida

Tack Michael!



Jaa, jag har det så otroligt bra. Känner mig så lyckligt lottad, för jag trivs som fisken i vattnet. Kan inte ha det bättre faktiskt.



Så tack att du ser det och säger det, det gör mig glad!

Jag njuter av livet just nu!

2012-02-28 @ 07:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0