Tack kroppen!

Jag är så lycklig över att jag verkar klarat mig från magsjukan denna gång.
För prick fem veckor sedan(!!) kom vi till Kenya, och jag drog på mig någon slags magsjuka.
Det är nog enda gången under dessa veckor som jag haft intensiv hemlängtan.

Så, för att fira och tacka min friska kropp, gav jag mig ut på löptur.
Efter en vecka med flätor, kände jag att det var dags att prova på en löptur. Svettigt värre. Men känslan av att någon ständigt drar mig i håret har börjat lägga sig, och efter gårdagens efterforskningar på lämpliga lopp att springa när jag kommer hem, var jag taggad.


Tack  fina älsklingskroppen att du är frisk!!

Dryga milen senare var jag i det närmaste nöjd, och passade på att välkomna vårt senaste tillskott i familjen - brödrosten. Rostat bröd, smör och marmelad. Hundra år sedan sist, och jag var så himla värd det.
Lite afrika/norge/sverige-häng senare, och ett par Vänner-avsnitt rikare känner jag mig så redo för sängen.
Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter häääärligt! Vilka lopp funderar du på? Jag hänger gärna på! /puss mamma

2012-02-17 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0