Maghärligheter

Som bekant har vi haft en räd med olika magproblem senaste veckan.
Idag åkte tre av oss till sjukan, för att kolla hur det egentligen stod till.
En hade amöba, några bakterier samt början på magsår.
En andra hade en allvarlig bakterie som levde rövare i magen, och de var förvånade att hon ändå var så "pigg".
En tredje person hade "bara" matförgiftning som troligtvis försvinner av sig själv om några dagar.
Nu är jag i valet och kvalet om jag ska kolla upp mig, eftersom jag inte är helt piggelin. Så otaggad. Samtidigt är det kanske bra eftersom vi sedan åker bort i några veckor.
Härliga tider och ärliga rader, men så är livet i Kenya just nu.
Hepphepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0