Sjukstuga

Än en gång är det sjukstuga här i Karen. Min måndag kantades av en riktigt kass mage, och halva gårdagen spenderades i pyamasen, liggandes i sängen.
Men, tog mig upp på eftermiddagen för att göra Final Exam i GT, och det gick bra. 93 av 100 poäng, precis samma som jag fick på Gospel of John. Festligt!

Men, trots att jag nu är bättre, så har vi varit sex stycken sjuka (av sju), senaste tre dagarna. Förmodligen nån matförgiftning. Inte kul! Det gör att jag ännu mer längtar efter svensk, fräsch mat.


Kommentarer
Postat av: Mille

Stackars er. Hoppas ni mår bättre snart allihopa. Är trots allt ändå avundsjuk på allt ni får uppleva. Kram!

2012-03-21 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0