En liten löptur

Ojoj, nu är det nästan ett år sedan jag skrev sist. Mycket har hänt sen dess, men mer om det en annan gång. 

Efter en intensiv dag på jobbet svirade jag om till löparkläder för att ta en uppvärmningsrunda innan gymmet, var tanken. Istället slutade det med en runda på sexton kilometer. På senaste tid har löpningen legat på hyllan och lämnat plats för styrketräning, och jag tyckte det kunde vara på sin plats att se vad benen går för. Och det gick ju denna gången med.
 
 
Väl hemma komponerades en tallrik ihop i midsommarmatens tecken. Färskpotatis med dill, kikärts- och valnöttsbiffar, tsasiki och en sallad. Gott!
 
Nu ska jag invänta tvätten som ligger i maskin. När jag gick för att hämta kläderna var de fortfarande torra. Tydligen glömde jag trycka på startknappen innan jag gick därifrån... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0